Direktlänk till inlägg 14 maj 2010

Klämdag..

Av Matilda - 14 maj 2010 22:59

Klämdag är nästan min enda kommentar för dag.


Shit vilken dag de har varit på jobbet idag. Blev nästan lite komiskt till slut. Dagen började ganska lugnt men direkt efter morgonfika blev de strömavbrott och så va de hela igång. Ingenting funkade, sen spann de bara vidare. Folk ramlade in hela dagen och ringde helt hysteriskt och allt detta i en tokvarm klinik som inte riktigt hade hunnit stänga av golvvärmen. Så hela dagen blev ett kaos kan man väl säga. Men jag måste alltid skratta lite åt såna situationer för jag menar vad ska man göra...? Blir bara lite stressad när jag har en tid att passa på eftermiddagen.


Men de gick iallafall ganska bra och vi tog oss hem helskinnade. Men dagen till ära hade min kära kollega gjort några helt fantastika kakor. Fanns nog inte ord som kunde beskriva dem så de fick helt enkelt bli en bild.


 Nu    kom jag inte riktigt ihåg vad hon kallade dem men de såg ut som stora nonstop. Helt underbara va de iallafall och perfektion är bara förnamnet. Titta ordentligt på en kaka och föreställ er vilket jobb de är. Då ska vi tillägga att de fanns i 4 olika smaker hallon, citron, lakris och svartvinbär och de var ungefär lika stora som en krona. Tack iallafall de var underbara!

 
 
Ingen bild

Ella

15 maj 2010 07:25

Men shit vilka kakor! Vem stod för dessa kreationer?

 
Ingen bild

Lisa H

15 maj 2010 08:38

De heter macarons, eller macaronger... och hemligheten är massproduktion!

 
Emma

Emma

16 maj 2010 22:45

Jösses, vilka kakor:) Huur fina som helst!!

http://stallmalmby.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 8 juli 2010 20:59

Jag var tvungen ta några bilder på våran uteplats på framsidan som vi gjorde helt själva förra sommaren. Blir så glad varje gång jag går förbi den. Tycker den blev kanon fin.           Lite bilder i kvälls solen, äntligen känns de som som...

Av Matilda - 4 juli 2010 13:57

Efter som jag uppbarligen inte är så sugen på de här längre så tänkte jag lägga upp lite bilder eftersom iställe så får ni fråga om de är något.. kanske blir en bilderblogg iställe. Vi får se.   Här kommer iallafall en del bilder från mitt liv.. ...

Av Matilda - 2 juli 2010 17:19

      

Av Matilda - 23 juni 2010 19:54

Ja de är va vita prinsen och vargen är just nu..   Dessa djur de gör en galen. De kanske ha gått över på Henkes lag och helt enkelt inte gillar oss. Men de är inge kul iallafall.   Annars har jag varit ute på tur idag igen. Känns som att jag ...

Av Matilda - 20 juni 2010 01:26

Jag är helt tagen.     De här är som hämtat ur en saga.. Prinsessan fick sin prins.. ...

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards