Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Matilda - 25 maj 2010 21:56

Nu när vi är båtägare kom jag ju genast på en sak. Jag har ingen flytväst! Utan de tänker jag inte sätta min fot i båten. Så nu är de bara ut och leta och naturligtvis så finns de en bara för mig!!



TIllslut hittade jag hur många som helst och nu kan jag inte bestämma mig. Vad tycker ni?

Av Matilda - 25 maj 2010 21:43

Ja vad ska jag säga.. finns inte så mycke att säga men nu står de iallafall en liten racerbåt i garaget. Så tydligen ska jag spendera sommaren i den. Jag som är ett riktigt vattendjur.... eller kanske inte. Men nu har jag faktiskt börjat köpa idén. Ser framför mig en guppande båt i kvällssolen. En flagga och fina flytvästar och en hatt. Vet inte riktigt vad jag hade tänkt mig för hatt. Men de kändes som ganska mysigt om man tänker på de lite. Men jag ser också ett skräcksenario då vi ska försöka få ner den i vattet och jag ramlar i osv. så vi får väl se hur de går. Men de kanske blir bra. Min kära sambo är iallafall överlycklig och de är ju huvudsaken.



Ska lägga in en bild på den faktiskta båten när Nicke har putsat upp den lite och de inte spöregnar ute.



Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards