Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Matilda - 9 maj 2010 22:51

Ja då var de slut på även denna helg. Känns som att de går allt för fort faktiskt. Tävling också idag och idag va väl hästarna lite trötta och därav lite blandade resultat. Men lilla Elsa och Ella gick iallafall klockrent. Sen red även Emma idag oxå. Roligt att se dem på banan igen och i bättre form än någonsin och de slutade med placering.


Annars så har vi tagit de lugnt ikväll lite grillat och en tur ut till flyget för att hämta hem svärmor/far och nu en helt värdelös film.


Har fått jätte roligt nyheter och jätte tråkiga ikväll och bestämt mig ännu en gång för att man måste ta vara på de man har och även om livet känns tungt och jobbigt så finns de ALLTID ljus i tunneln även om de inte känns så just nu. Tillsammans är vi starka och vi klarar allt. Måste bara säga att jag är så otroligt glad och lyckligt lottad som har en fantastik familj och fina vänner. Jag kunde inte ha fått de bättre.

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards