Alla inlägg under november 2009

Av Matilda - 25 november 2009 15:33

Som några av er vet så har jag en liten hobby som jag brukar kalla "pimpverkstan". Där jag brukar ta mig an olika roliga projekt. Än så länge är de dock bara hästgrejer. Men här är mitt första projekt. Det är min egen Lamicell transformer ridhjälm, som de flesta säkert vet hur de ser ut. Men de här är min lite glammigare version. Jag har använder mig bara av äkta swarowski kristalller. och på den här hjälmen har jag bara använt mig av klara kristaller. Tyvärr gör inte riktigt bilderna kristallerna rättvisa. Men en solig dag så går de inte obemärkt förbi. Jag tycker själv att det är riktigt snyggt och eftersom de är klara så blir de inte "för mycke", men heller inte tråkigt.     

Av Matilda - 25 november 2009 09:52

  

Rosa kan verkligen underlätta även den tråkigaste sysslan. Rosa disktrasa finns att köpa på ICA och stödjer dessutom bröstcancerfonden.

Av Matilda - 25 november 2009 09:14

Hela syskonskaran   Hej, nu tänkte även jag försöka mig på de här med att blogga så får vi ser var det bär i väg. Men min tanke är att jag ska skriva lite vad jag känner för och vad jag gör på dagarna. Jag har ju mina hästar som jag älskar. Även om de för tillfället är lite dåligt med motivation på den fronten. Men så är det alltid den här tiden på året. Sen bor jag och min sambo i ett hus som är byggt 1978 som vi för 2 år sedan i princip renoverat från golv till tak. Jag har en helt fantastisk stor familj på 19 personer (tillsvidare). Jag gillar även kläder, skor och shopping som de flesta andra tjejer. Sen har vi även en del andra djur här som kanske kommer slinka in och sen får vi inte glömma pimperkstan. Men jag får berätta mer ingående om detta sen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards