Alla inlägg den 26 november 2009

Av Matilda - 26 november 2009 21:02

Höll nästan på att glömma mitt i allt kläckande. Men dagens rosa får faktiskt bli mina träningsbyxor (inte helt rosa men de är ok) idag. De är Nike och tight-as (dvs. att de är typ tights) som vi brukar säga. Men de är sköna och verkligen super att gå, spring, cykla you name it. rekommenderas varm!


  

Av Matilda - 26 november 2009 20:51

http://www.youtube.com/watch?v=OjZLyMG6Fq0


Nu har de äntligen kommit ut en liten liten liten kyckling den är 5cm lång å väger ca 10g:) Mycke konstig upplevelse måste jag säga men också väldigt häftigt. Vi satt på en pall bredvid och kunde inte riktigt slita oss.. Jag har dessutom gjort en film. Vet inte riktigt om de funkar än men det visar sig. Nu hoppas vi på att de kommer nån fler inom de närmaste dagarna. Men än så länge är hon väl ingen vacker syn kanske men här kommer en bild också för säkerhets skull om ni inte lyckas få fran filmen.


  

ca 1 minut gammal!

Av Matilda - 26 november 2009 13:04

Gahhh jag är som barn  på julafton.. trodde inte jag skulle bli så här men men.. Jag har iallafalll ett litet sidoprojekt här hemma. Jag har 10 ägg som jag hoppas ska bli kycklingar :) Kan låta lite konstigt men de är väldigt spännande måste jag faktiskt erkänna. Jag har haft dem i pannrummet under en värmelampa i ca 3 veckor och nu är de äntligen dax!! ÄGGEN PIPER!!! De ä så gulligt och nu kan jag nästan inte slita mig. Men jag hoppas de kommer gå bra iallafall och att vi får nån liten fluffig. för nu åker jag till stan med syster  en stund.

Om man tittar riktigt noga så är de faktiskt en spricka i ett av äggen :D  

Av Matilda - 26 november 2009 12:59

Hej och god morgon.. eller lunch kanske. Är lite sen idag har haft fullt upp hela morgonen. Va en sväng på gymmet med världens bästa Robin och stod i 40 min på Obi. Rätt så jobbigt må jag säga sen blev de en stund i massage stolen som va lite bättre. Men gnaska skum upplevelse måste jag ändå erkänna. Men iallafall skönt att röra på sig lite. Sen blev de lunch med svärfar och sambo.

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards